El pròxim 23 de gener de 2024 tindrà lloc un Seminari de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials sota el títol “Perspectives de la investigació en didàctica de la història i les ciències socials al context Iberoamericà”, que promet ser un fòrum per l’alumnat del MURE i del doctorat de didàctica de les ciències socials.

El seminari, organitzat pel Doctorat en Educació en l’àmbit de Didàctica de les Ciències Socials de la UAB, es durà a terme a la Facultat de Ciències de l’Educació, en la Sala de Juntes, entre les 11:00 a.m. i les 13:00 p.m.

Dos ponents lideraran les discussions durant la sessió. El Dr. Antoni Santisteban, de la Universitat Autònoma de Barcelona, i el Dr. Sebastián Plá, de la Universidad Nacional Autónoma de México, aportaran les seves expertes perspectives sobre la matèria.

A més de les conferències principals, el seminari també oferirà oportunitats per a l’intercanvi d’idees i la discussió col·lectiva. La inscripció es pot fer a través del codi QR o el link proporcionat en el cartell de l’esdeveniment.