l passat 23 de gener de 2024 es va celebrar un seminari de recerca en Didàctica de les Ciències Socials a la Universitat Autònoma de Barcelona. El seminari, titulat “Perspectives de la investigació en didàctica de la història i les ciències socials al context Iberoamericano”, va tenir lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació a la Sala de Juntes entre les 11:00 a.m. i les 13:00 p.m. Els ponents destacats van ser el Dr. Antoni Santisteban de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Dr. Sebastián Plá de la Universidad Nacional Autónoma de México. L’esdeveniment va ser organitzat per l’Àmbit de Didàctica de les Ciències Socials del programa de Doctorat en Educació i per GREDICS. El seminari va oferir una oportunitat per a acadèmics i estudiants d’aprofundir en els desafiaments i les tendències actuals de la investigació en l’ensenyament de les ciències socials, amb un enfocament particular en el context Iberoamericà.