La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), en col·laboració amb la Universidad Autónoma de Chile, organitza un seminari de recerca centrat en els reptes actuals de l’ensenyament de les ciències socials. Aquest esdeveniment tindrà lloc el dimecres 10 de juliol de 2024, a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, Edifici G5, des de les 5:00 p.m. fins a les 8:00 p.m.

Ponents destacats:

• Dra. Evelyn Ortega Rocha de la Universidad Autónoma de Chile
  • Dr. Neus González Monfort de la Universitat Autònoma de Barcelona

Aquest seminari, emmarcat dins del Doctorat en Educació, línia de formació del pensament social, històric i geogràfic i educació per a la ciutadania, se centrarà a explorar les recerques més recents sobre el pensament i la consciència geogràfica. És una oportunitat única per als doctorands i altres professionals de l’educació per conèixer les noves tendències i metodologies en la didàctica de les ciències socials.

Detalls de l’esdeveniment:

• Data: Dimecres, 10 de juliol de 2024
  • Horari: 5:00 p.m. – 8:00 p.m.
  • Lloc: Seminari de Màster 2, Edifici G5, Universitat Autònoma de Barcelona
  • Inscripció: Formulari d’inscripció