Aquesta tarda ha tingut lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el seminari titulat “Invisibilitzats a l’ensenyament de les Ciències Socials”. Aquest esdeveniment, organitzat dins del programa de doctorat en Educació, s’ha centrat en la línia de formació del pensament social, històric i geogràfic, així com l’educació per a la ciutadania.

En el seminari ha participat el Dr. Alejandro Egea Vivancos, de la Universidad de Murcia, i el Dr. Antoni Santisteban Fernández, de la Universitat Autònoma de Barcelona, a més de doctorands i estudiants de màster de didàctica de les ciències socials i altres membres del GREDICS.

La trobada ha permès la discussió sobre les persones, llocs o objectes invisibilitzats i ha permès compartir projectes i propostes d’innovació elaborades pels participants.