Ana Ollo, vicepresidenta del Govern de Navarra, ha presentat el llibre que recopila les contribucions del I Congrés Internacional “Història amb Memòria a l’Educació”. En aquesta edició, el grup de recerca GREDICS va participar activament en el congrés i ha contribuït a l’elaboració del llibre. El document està disponible per a consulta i descàrrega en aquest enllaç.

El programa educatiu “Escoles amb Memòria” per al curs 2023/2024 també s’ha presentat, destacant la seva abast amb més de 8.000 estudiants involucrats anualment.

Els interessats en comprar exemplars físics poden fer-ho a través de la pàgina de Publicacions del Govern de Navarra. A més, s’ha creat la RedMemoria per a la compartició d’experiències educatives sobre la memòria, a la qual es pot subscriure aquí.