GREDICS ha presentat un any més les seves línies de recerca als estudiants del Màster Universitari de Recerca en Educació de Didàctica de les Ciències Socials. L’acte ha tingut lloc aquesta setmana i ha reunit una gran quantitat d’estudiants interessats en aprofundir en aquest camp.

Durant la presentació, s’han exposat detalladament els orígens de les diferents línies de recerca que integren el grup. A més, s’han revisat els projectes d’investigació passats i presents, destacant el seu impacte i la seva rellevància en l’àmbit de la didàctica de les ciències socials.

L’acte ha conclòs amb la discussió sobre els reptes i oportunitats d’investigació que són presents tant en el programa de màster com en el de doctorat. Els membres de GREDICS han subratllat la importància de continuar aprofundint en aquests temes per enfortir la formació acadèmica i investigadora dels estudiants.