Les XX Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials, que van tenir lloc la setmana passada, van tornar a ser tot un èxit. Van reunir 103 participants entre escoles, entitats i universitats, destacant la importància de les relacions i la comunicació en l’aprenentatge. Amb quatre espais de “Converses a Tres” i deu de “Comunicacions”, l’esdeveniment vam explorar temes com els canvis i continuïtats en la didàctica, el patrimoni i la memòria, l’educació democràtica, i la interacció entre escola i universitat. Les conclusions de les Jornades subratllen la necessitat d’una mirada crítica i l’esperança com a recurs pedagògic, apuntant cap a un futur on l’educació en ciències socials sigui més inclusiva i reflexiva. Us deixem amb algunes imatges d’aquestes XX Jornades: