El pròxim dimecres 29 de maig de 2024, la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) acollirà el seminari titulat “Invisibilitzats a l’ensenyament de les Ciències Socials”. Aquest esdeveniment, organitzat dins del programa de doctorat en Educació, se centrarà en la línia de formació del pensament social, històric i geogràfic, així com l’educació per a la ciutadania.

L’acte tindrà lloc a la Sala de Juntes de 5:00 p.m. a 8:30 p.m. i comptarà amb la participació destacada de dos experts en la matèria. El Dr. Alejandro Egea Vivancos, de la Universidad de Murcia, i el Dr. Antoni Santisteban Fernández, de la Universitat Autònoma de Barcelona, oferiran les seves perspectives i coneixements sobre la temàtica.

Per a més informació i inscripcions, els interessats poden escanejar el codi QR disponible a la imatge adjunta.