Podeu visualitzar el seu discurs en el minut 64. Ens recorda que la tesi perfecta és la tesi acabada, malgrat les dificultats que suposa. Felicitats Mariona.

Podeu visualitzar el seu discurs en el minut 64. Ens recorda que la tesi perfecta és la tesi acabada, malgrat les dificultats que suposa. Felicitats Mariona.
Avui, a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) hem estat testimonis d’un esdeveniment especial. Els nens i les nenes del projecte CROMA 2.0, una iniciativa destinada a fomentar l’aprenentatge i la vinculació escolar entre els infants en situació de vulnerabilitat socioeconòmica, han arribat a la universitat per mostrar-nos els seus curts de cinema social i […]
Ahir vam poder gaudir conversant amb la Sara Molina, editora de Namaka. La revista infantil està especialitzada en l’abordatge de temes controvertits i tabús amb infants de 6 a 12 anys. Ha estat una plaer compartir experiències, inquietuds, possibilitats i conviccions sobre la urgència de parlar i treballar temes controvertits amb les alumnes de l’assignatura […]
Podeu descarregar el llibre de forma gratuïta aquí. El present llibre busca oferir els fonaments metodològics imprescindibles per abordar una recerca rigorosa en l’àmbit científic de la Didàctica de les Ciències Socials. Amb aquest fi, es divideix en cinc capítols sobre els principis teòrico-metodològics de la recerca qualitativa, la recerca quantitativa i els mètodes mixtos […]
L’Associació Universitària de Professorat de Didàctica de les Ciències Socials (AUPDCS), juntament amb les àrees de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat Complutense de Madrid i de la Universitat Autònoma de Madrid, organitzen el XXXIII Simposi Internacional de Didàctica de les Ciències Socials. Madrid recull l’aportació de simposis anteriors i proposa debatre i […]
Ens complau anunciar que la professora Maria-João Barroso-Hortas de l’Instituto Politécnico de Lisboa ha obtingut recentment el grau de Doctora per la UAB amb la seva tesi titulada “Formación Inicial de Maestros en Contextos de Diversidad Cultural: Aportaciones desde la Didáctica de la Geografia”. La investigació de la Doctora Barroso-Hortas identifica oportunitats, limitacions i necessitats […]
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l’Observatori per la Igualtat de la UAB han atorgat el premi al millor Treball de Fi de Grau (TFG) en perspectiva de gènere del grau d’educació infantil a l’estudiant Sara Gamarra. El treball, titulat “Feminització en l’Educació Infantil”, ha estat tutoritzat per la professora Laura Girbau de didàctica […]
Ens omple d’alegria compartir amb totes les persones interessades el gran èxit de les XIX Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials. Aquest esdeveniment va congregar a expertes, investigadores i professionals de tot el món, amb l’objectiu de debatre i compartir les últimes tendències i avenços en didàctica de les ciències socials, […]
Avui ha presentat la seva tesi en Salvador Sala, titulada ‘Educar en competències de ciutadania democràtica: un estudi d’un canvi curricular a l’escola andorrana’. Moltes felicitats!!
Les Jornades han estat un èxit un any més. Hem comptat amb una 80a d’assistents i unes 40 comunicacions de mestres, professores i professors, acadèmiques i acadèmics, i persones que es dediquen a l’educació no formal, de diverses parts del món. Us esperem a les XX Jornades, un número rodó que celebrarem amb tots vosaltres.