Investigador Postdoctoral i professor del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Doctor en Comunicació Audiovisual i Publicitat per la UAB. DEA i Màster en Inici a la Investigació per la UAB. Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat de Lima-Perú.
Subdirector del projecte Convergtvd: Producció, economia, continguts i públics de la ficció televisiva multipantalla (UAB). És membre de l’Observatori Internacional de Televisió OITVE i de l’Observatori de la Televisió Educativa i Cultural Iberoamericana. Membre del Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació (LAICOM).
Ha exercit a més docència universitària a les universitats de Sant Martí de Porres i Federico Vila-real a Lima – Perú . És autor de diferents articles en revistes indexades com: Zer, Revista Llatina de Comunicació Social (Espanya), Anagrames i Paraula Clau (Colòmbia), Quaderns d’Informació i Perspectives de la Comunicació (Xile), OBS (Portugal), entre altres.